Спираючись на встановлені мету та завдання учнівського самоврядування, педколективу розробив модель вищого органу дитячого співуправління школою.
Учнівське самоврядування
Функції
Задачі
Напрямки
Умови
У тісному взаємозв’язку з Радою «ШУР» у школі діють дитячо-юнацькі організації:
Керує діяльністю дитячої організації «Капітошки» начальник центру роботи
з молодшими школярами. Учні самостійно пишуть сценарії та проводять
заходи для молодших класів: «Посвячення в Капітошки», «У казки
на гостинах», «Коло світу», «Моя мова рідна калинова», «У світі цікавого»,
«Свято Миколая» та інші. Відповідальність за підготовку й проведення
новорічних свят покладено на учнів з центру роботи з молодшими
школярами та департамент культури. Члени учнівського самоврядування
надають допомогу вчителям молодших класів у підготовці та
проведенні позакласних заходів.
Кожного року планується діяльність учнівського самоврядування школи та
дитячо – юнацьких організацій. Ці плани є невід’ємною складовою плану
виховної роботи.
Капітошки
Об`єднання дітей у віці від 6 до 10 років.
Девіз: «За Батьківщину, добро і справедливість!»
Мета: виховання громадянина України, який є патріотом своєї Батьківщини,береже честь своєї родини, поважає і цінує свій колектив, допомогти зайняти активну життєву позицію.
Діти об`єднаються в загони-супутники. Які працюють при піонерських загонах.Загони супутники об`єднаються за віком та інтересами:
1 класи- «Капітошки-чомучки»
2 класи- «Капітошки-розрадники»
3-4 класи- «капітошки-друзі Робінзона»
Капітошки мають спільні правила:
Правило 1 Правило 2 Правило 3
Добрым словом О справедливости Родину и маму
Добрым делом- Не надо говорить, Мы не выбираем
Будь всегда А постарайся Мы их просто любим,
Другим примером! Справедливым быть! Ценим, уважаем!
Проекти: урочисті посвяти в члени клубів.
«Осінній ярмарок»
«Екскурс указку»
«Лише 20 хвилин, цілих 20 хвилин»
Результати:
· Зустріч з інтересними людьми (поетами міста,фахівцями).
· Театралізований виступ перед вихованцями дитячого садка №87.
· Вивчення ігор на перервах.
Діяльність дитячо-юнацької організації «Екологічна варта» передусім направлена на розвиток громадянської, здоров’язберігаючої та загальнокультурної компетентностей дітей, адже екологічні проблеми світу з кожним роком набувають все більших масштабів і не помічати цього неможливо. Під керівництвом ментора організації – вчителя біології Масло С. В. створюються різні творчі проекти та презентації природоохоронної спрямованості.
Екологічна варта «Крокус»
Мета: Поширення екологічних знань серед учнівської молоді, та їх батьків, виховання дбайливого ставлення до природи, збереження екосистеми.
Проекти: «Збережемо первоцвіти»
Результати:
- Виготовлення листівок, плакатів.
- Поширення листівок серед батьків і учнів.
- Проведення анкетування.
«Пташина хатка»
- Виготовлення шпаківень.
- Вивішування шпаківень у шкільному садку.
- Виготовлення годівничок на зиму.
У сучасному суспільстві молодь не повинна втрачати відчуття єдності з народом, повагу до його духовних, моральних, культурних надбань, історії. Адже хто не знає минулого - не має майбутнього. На розвиток соціальної та загальнокультурної компетентності школярів направлена робота дитячо-юнацької організації «Нащадки Перемоги». Ветеранів з кожним роком стає все менше, але діти відвідують людей похилого віку, надають посильну допомогу, ведеться облік ветеранів селища.
«Нащадки Перемоги»
Загін «Нащадки Перемоги» налічує 20 чоловік. Це учні 5-9 класів. Керівник загону педагог-організатор Андреєва Н. О., координатори – вчитель історії Шевченко І. М.., вчитель української мови і літератури Боєвськая В. П., вчитель інформатики Жадан К. М. Лідер загону – учениця 7 класу Чумак Єлизавета.
Завдання:
- формування відчуття патріотизму, любові до Батьківщини;
- збереження історичної пам'яті народу; - вивчення історії Великої Вітчизняної війни.
Ми працюємо над:
- створенням умов для духовного збагачення особи;
- підвищенням рівня соціальної активності кожного.
Основні форми і методи роботи:
- колективне планування справ;
- індивідуальні доручення;
- пошукова робота;
- шефська допомога;
- впровадження алгоритму управління.
Результати роботи:
- підтримуємо зв'язок з ветеранами, які проживають на мікрорайоні;
- беремо участь в міських операціях і акціях;
- проводимо вахти Пам'яті в пам'ятника загиблим воїнам;
-оформили куточок бойової слави;
- лекторська група знайомить учнів школи з подіями часів війни;
- співпрацюємо з краєзнавчим музеєм м. Краматорська;
- оформили і періодично оновлюєм тематичні виставки літератури, присвячені звільненню України ;
- проводимо конкурси малюнків на асфальті;
- поповнили фонд новими аудіо і фото-записами;
- традиційно проводимо мітинг.
Піонерська організація «Веселкова країна»
Девіз: «За батьківщину, добро і справедливість!»
Програма: « Я-родина-Батьківщина!»
Напрямки роботи:
-«Червона калина»
-«Берегиня»
-«Край мій лелечий»
- «Котигорошко»
Головна задача-виховання національної самосвідомості,вивчення історії культури, традицій українського народу, бути патріотом своєї Батьківщини,заохочування учнів до різних видів діяльності у класі і школі.
Проекти:
- «Масляна»
- «Українські вечорниці»
- «Чиста криниця»
Результати:
-Ознайомилися з традиціями святкування Масляної.
-Вивчили народні пісні.
-Очистили криницю на території селища.
«Шлях до себе»
Девіз: «Людина зростає до старості»
Мета: організувати учнів 7-11 класів на участь у процесі «Три-С» : самоосвіти, самовиховання, самовдосконалення.
Напрямки роботи:
-«Я и младший друг»
-«Ее величество игра»
-«Гимн телу»
Проекти: «Червона калина»
-Символи України.
-Калина та наше здоров`я.
-Калина в українській літературі.
Результати:
-Випуск збірки «Калина в житті людини.»
-Твори учнів та підібрані твори українських письменників.
-Створений фото журнал.
|